loading...
وبلاگ رسمی حریم چت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dtvreza1373 در تاریخ 1394/06/06 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

اخراج بدون دلیل خیلی زشته............طبق گفته پلیس فتا من در اینجا به عنوان یک باز دید کننده بودم وشک نکن همین الان در خواست فیلتر را ارسال خواهم کرد .........سرگرد رضا رضایی از وزرات اطلاعت جمهوری اسلامی ایران

این نظر توسط dtvreza1373 در تاریخ 1394/06/06 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

افرین به معرفتت محمد

این نظر توسط عسل بانو در تاریخ 1394/04/09 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

سلم مدیرا واقعا که بی معرفید خیلی

من اومدم تو چت روم سلام میکنم محمد یا سارا نمیدونم کی اخراج کرد...

مدیراتون اصلا بدرد نمیخورن...

این کارا و میکنن که کاربرا رو فراری میکنن...

پاسخ : سلام عزیز
تو همون جنیفر هستی که اومدی با اسم عسل بانو درجه گرفتی...
باید با همون اسم خودت(یعنی جنیفر) میومدی تا تکلیفتو روشن میکردیم
مدیرا هم بدون دلیل کسیو اخراج و بدون هماهنگی درجه کسیو بر نمیدارن... کارشون هم خیلی درسته...
مرسی

این نظر توسط paryan در تاریخ 1394/03/28 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

اقایون و بانوان مدیر لطفا کمک کنید دلم برا بچه های گروه تنگیدهههههههههشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مشکل حل شد میتونید وارد شید

این نظر توسط paryan در تاریخ 1394/03/28 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

اقا سعید من پسر خالم با کامپیوتر من اومد تو روم و اخراج شد و من در جریان نبودم الان هرچی با نام کاربری خودم وارد میشوم میگه شما اجازه ورود ب چت را ندارید حالا من چ گلی ب سرم بگیرم
پاسخ : درست شد

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/03/25 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

اه سعید به این رحمان ی چی بگو


با مژگان تو خ میگفتم مم درجه میخوام و خانوم مهندس رو درجه دادن و چی منو تا برج نه اخ کرده


ینی چی حالا گفتم مگه همین الان درجه خواستم؟؟؟؟؟؟؟؟/


بهش بگو یادش رفته اون موقع میتونستم اخراجش کنم


منم ازاد کن


ینی چی


اونبارم منو اخ کرد فک کنم از اخ کردن من خوشش میاد


از اونم حمایت نکن چون حق نداره همش خ منو بخونه


اونروزم حرف دخترونه میزدیم اومده بود خصوصیمو میخوند


اصلا این کار درست نیست اصلا


منو باید ازاد کنی


میخواستم یه چیزی رو ازت سوال کنم ازش پرسیدم هستی اعصابمو بهم زد


منم جوابشو دادم


اعتراض کردم چرا درجه داده اما نباید منو اخ میکرد


ببخشید اصلا میرم حریم رو یاد نمیارم
پاسخ : تو کار مدیرا نباید دخالت کنی هر مدیری که درجه داده تو نمیتونی بهش بگی چرا به این درجه دادی... درجه دادن هم هر کی هر کی نیست درجه فروشی بود و با هماهنگ کردن با مدیرای اصلی داده شده... تو هم باید از مقام بالاتر از خودت احترام بزاری و تو کارش دخالت نکنی...

این نظر توسط jenifer در تاریخ 1394/03/14 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

سلام سعید...
چند نفر تو روم تبلیغ به همه میکردن منم هی اخ میکردم تا خارج بشن ولی نشدن...
بعدش رحمان منو اخ کرد
توی تبلیغ اخ شش ماهه دیگه
ینی چی رسیدگی کن
پاسخ : مشکل حل شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 158
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 2,749
  • بازدید کلی : 34,477